Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Tuesday, November 3, 2009

PRICELESS!!!!

Salam.

Bukan apa, bila aku tengok blog aku nih, mesti ada rasa bersalah timbul. Sebabnya pasal aku kata nak upload gambo2 Man Utd datang Bukit Jalil aritu, sampai kesudah takde. Bagi tidak mengecewakan para pembaca setia blog aku nih (macam ramai sgt je!!), dan bagi membayar utang aku nih, korang bole tgk gambo2 tersebut kat link fotopages aku. Kebanyakan gambo tu aku snap masa diorang memula sampai utk masuk ke bilik persalinan masa sesi training. Enjoy!! (kalo korang bukan peminat Utd, susahla sket nak enjoy kot!! Keh keh keh!!)

Ooh ye, kat bwh ni aku upload gambo autograph player2 Man Utd yang sempat diorang sign kat jersi aku. Diorang yg berebut sgt nak sign baju aku, aku buat dek je!! Keh keh keh!!

Dah takleh pakai baju ni. Skrg dah masuk frame dah pun!!

Micheal Carrick Signature!!

Anderson Signature!!

Nani Signature!!

Wayne Rooney Signature!!

No comments: