Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Wednesday, March 24, 2010

Take Care Bro!!


Salam...



Adik aku bernama Mohd Fitri@ wonder Pet@ Antonio Valencia@ Umaga ialah seorang yang sangat sayangkan binatang. Beliau amat suka singa, zirafah dan kuda belang. Atas sebab itu apabila company beliau hendak menghantar beliau ke S.Africa untuk bertugas, beliau berguling2 kegembiraan macam kanggaroo. Alhamdulillah, pada hari Isnin lepas, beliau telah selamat sampai di sana dan kini berada di Johannesburg. Malam td sempat chatting dgnnya. Katanya sekarang kat sana sejuk. Umah pun besar, makan pun sedap, cuaca pun bagus. Alhamdulilah sekali lagi.



Aku ucapkan semoga adik aku sentiasa tabah dan bersemangat apabila berada di perantauan. Jgn bimbang, apabila aku makan beriani di sini, aku akan sentiasa ingatkan beliau. Semoga Allah lindungi adikku yang kini bertugas di sana. Adikku juga gembira kerana akan dapat menonton World Cup live disana. Apa2 pun aku harap beliau sentiasa jaga diri disana.



Miss U bro n take care. See you in 3 month time!!.

No comments: