Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Tuesday, May 26, 2009

Sepetang di Tesco Ampang.

Salam.


Semalam bro Fulim dgn Jan MC (cuti sakit, bukan MC hammer!!). Aku tak mc. Ada miting dari pagi sampai ke petang. Alhamdulillah, badan pun dah sihat dan agak kuat. So petang tu kitorang sepakat menghabiskan masa petang kat Tesco Ampang. Bole la aku beli barang sket nak letak kat opis.

Aku dgn Fulim sampai dulu. Terus masuk dalam Tesco. Jalan punya jalan, sampai kat area barang elektronik. Sampai kat rak kamera, aku pun jenguk2. Kebetulan memang aku bercadang nak carik kamera digital dalam masa terdekat. Ye la, bulan Julai, Man Utd turun Bukit Jalil tu! takkan nak snap gambo pakai h/phone! Apa kelas!! Aku musti prepare awal. Kamera terunggul untuk bergambar bersama team terunggul!! Chaiyok!!

Akhirnya dengan nasihat profesional bro Fulim aka "rakan blogger", alhamdulillah aku telah berjaya menyambar sebijik kamera 'Olympus stylus TOUGH 8000'. (Dah macam cyborg citer terminator la pulak bunyiknye!!).

Lepas tu kitorang lepak kat kedai mamak Restoran Kandar Che Abang Tesco Ampang untuk minum petang menanti bro Janos sampai sambil test kamera baru!! keh keh!!

2 of my best buddies in the whole wide world!!

ABC yg best. (Fulim punya tapi aku yang habiskan!! keh keh!!)

Snek petang: mee goreng mamak dan teh tarik!! (snek??)

No comments: