Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Sunday, May 24, 2009

"Shopping!!"

'koleksi ubat aku. Ni tak masuk ubat klinik bagi. Dah boleh buat farmasi sendri nih!!'

Salam..

Ntah, dah 3-4 hari aku tak sihat. Badan letih, lesu. Nak kata demam tak plak. Pening pun idak. Cuma kengkadang sakit kepala dan mengantuk. Semalam pg klinik, Dr kata blood pressure ok, demam takde, cuma tekak bengkak sket. Dr kata kalau tekak bengkak pun badan boleh pancit. Ntah ye atau tidak. Lepas amik ubat aku pun balik. Mintak-mintak la ada perubahan. Jan cakap mungkin aku stress dgn keje. Mungkin jugak. Macam2 hal berlaku kat opis skrg ni.

Siang sebelumnya sempat aku shopping kat Tesco blakang umah. Bukan apa, shopping ubat. Sampai budak yang jaga farmasi tu tanya aku "abang ni nak buat first aid ke bebanyak ni?". Tapi aku senyum aje. Banyak jugak la ubat-ubatan yang aku beli utk stenby kat umah. Dari panadol sampai la ke Ameltz Yoko yoko. Mudah-mudahan aku cepat sembuh. Doakan aku ye semua kengkawan!! Amin.

No comments: