Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Friday, July 2, 2010

Alkisah Brasil!!


Salam..

Selamat hari Sabtu semua. Pagi ini selepas brekpas mi kolok yg sedap disediakan my Queen Lateefa, aku skrg tgh tgk game ulangan Ghana vs Uruguay. Sekarang minit ke 76 dgn kedudukan 1 sama. Aku bole aje terus tgk result dia, tapi, takpe layan je lah, kononnya mcm aku tgh tgk live tanpa perlu aku berjaga pagi..keh keh. Anyway utk game ini aku sokong Ghana sbb at least ada gak wakil benua Afrika ke peringkat seterusnya.

Malam tadi memang blockbuster. Brazil lwn Belanda. Walaupun aku tak sokoong 2 team ni, tapi hatiku lebih kepada Brasil. Ntah. tapi aku menyampah gak dgn Brasil nih. Memang mula kontrol game, tapi bila kena sebijik menggelabah. Mula nak main ganas. Memang la aku pun tak suka si Robben tuh, tapi yg ko pijak peha dia tu buat apa? kan dah kad merah. Lps tu pulak si Robinho pulak mental tak kuat. Ewah, yg ko ketetel bwk bola tu takpe, bila si Robben tunjuk skil ko pulak hangin tak tentu pasal!! Macam sial!!

Anyway, Kampung Oren menang, tahniah dan takziah utk Brasil!! 4 tahun lagi boleh cuba lagi di tpt sendri!! Puas hati tgk game mlm tadi!


No comments: