Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Wednesday, April 29, 2009

Bring On The 'Water" Gunners (pistol air)!!!!


Salam.

Lama aku tak tulis something. Peminat pun dah marah2. Rindu dgn penulisan aku katanya. Diorang kata, aku tak kata. Busy gile 2 minggu kebelakangan ini. Walaupun sebenarnya banyak yang aku nak cerita dan tulis, tapi bila bukak kompite aje, mata aku macam ada gam, terus lelap.

Sebenarnya kebelakangan ini aku agak sibuk bekerja. Dari pagi ke pagi, sampai satu tahap tu, mental dan fizikal aku ni dah kira tahap pancit dan tak bermaya. Masuk opis pun mata bengkak aje. Dengan tak cukup tido lagi, kerja yang bertimbun, miting yang tak penah abis, dan macam-macam lagi. Cuma aku takleh tunjuk aku ni pancit depan anak buah aku, nanti demoralized pulak diorang nak kije bila tgk bos diorang ni pancit semacam aje.

Ari ni aku rasa agak bermaya sket. Bukan apa, bila tgk blog member2 aku macam fulim, Jan dan Ajak, diorang ni rajin pulak update blog. Nak2 si Ajak, tak abis2 nak provoked aku. So memandangkan pagi besok Arsenal akan di belasah United pada semifinal Champion League, ini yang aku ada semangat sket nak tulis. Aku malas nak cakap banyak. Tgk aje game United vs Spurs aritu, dari ketinggalan 2-0 masa 1st half, 2nd half terus kitorang bantai 5 bijik. Itulah trademark seorang champion!!

Kita tunggu la pagi ni nanti, jangan bila keranda dibawa, baru bercucuran air mata!!! Hahahaha!!


No comments: