Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Wednesday, May 27, 2009

Heartbreak In Rome!!


Salam.

Tahniah kepada Barcelona. They were the better team tonight. Utd telah berjuang habis-habisan. Namun Barcelona telah memberi pengajaran berguna kepada Utd pada final kali ini. Tiada larian lipas kudung dari Messi, tiada skil menggelecek hebat dari Henry dan tiada ke'babi tonyok"an dari Eto'o. Yg penting, pegang bola seberapa lama yang boleh, passing yang sempurna, tidak buang bola dan taktikal yang bagus. Tahniah sekali lagi.

Utd tetap akan bangkit musim depan. Utd tetap akan ke final lagi musim depan. Inilah sikap Utd iaitu sentiasa belajar dari kesilapan dan kelemahan untuk menjadi lebih hebat pada masa hadapan. Team ini masih muda dan hei..kami masih lagi juara EPL!! Champion League ni kira bonus aje!!

Lepas ni tinggal satu aje game yg tinggal iaitu final FA cup antara Chelsea dan Everton. Tapi tak la best sangat aku rasa pasal team aku tak terlibat. Lepas tu liga bercuti dan start balik pada hujung tahun kalo tak silap. Sementara tu, kaki bola macam aku, ajak dan karen mok akan jadik macam org bodo setiap hujung minggu sebab tak tau apa benda yang nak dibuat. Hmmm... Sabo ajelah. Mungkin masa terluang tu nanti bolelah diisik dengan bende berpekdah seperti bersiar-siar dengan famili di pasar borong dan menjadi blogger hujung minggu sepenuh masa!!

Mata pun dah ngantuk ni. Team aku pulak kalah. Pagi ni keje. Uuuuhhhh!! What a day!!! Tido kejap la. Satgi jangan tertinggal flight balik Malaysia sudah. Terpaksala aku jadik penduduk tanpa izin kat Rome ni nanti!! Arrivederci Roma, It's time to say goodbye. Time to wrap up this Rome adventure. It's been a marvellous european football season for us. We' ll meet again soon!! Chow!!

2 comments:

Janos said...

huhh... matangnya penulisan oleh bangsudin ni... seperti akur dan menerima kekalahan jek...

tapi, bagi sesiapa yang pernah tengok MU main bersama-sama bangsudin, pasti dah biasa dengan ungkapan

"Bodoh la Ronaldo ni... pu***ak betullah!!!"

"Kayu la Carrick... ham***ah sungguh"

"Weiii bangang, jatuh sikit pun nak tiup wisel ke? B*bi!!!"

hahahahhaha.... jangan marah yer...

kan bonus je kan... walau sebelum ni ungkapan

"kami setakat EPL tu senang2 je, tak heran sangat pun...kami ni taraf eropah malah tahap dunia..."

tapi sekarang??? skrip lain pulak??

macammana ayatnya haritu, "atas langit ada langit lagi??"

biasala kan bangsudin...

dah lah... ujung minggu layan Hasbolah Awang dengan Zainal Abidin Rawop jelah...

hahahaah

Pulun Kedah Pulun....

Joe said...

ewah2!! baik punya bubuh aku!! Takpe!! nasib baik aku sabo!!