Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Sunday, June 14, 2009

Family & Friends.

Salam..

Minggu ni cukup mencabar. Hari Jumaat tu ari sebelum balik JB, sempat aku tipon Janos. Dia bgtau dia tak sihat kebelakangan ni. Dada dia sakit. Aku pun dah beberapa ari tak jumpa dia. So aku harap dia jangan lupa makan ubat dan cepat2 sembuh. Dan aku akan bersama2 Janos untuk membantu beliau dengan azam barunya di bulan 6 ini iaitu berhenti merokok. Ya..aku sahut cabaran hang tu. Jom kita berhenti merokok Jan, Fulim, Ajak , Karen Mok dan rakan2 lain! Itulah punca kita sakit kebelakangan ni. Batuk, kahak, sakit dada, tu semua rokok punya pasal la!! Tapi aku tau cabarannya berat, nak2 perokok tegar macam kita ni. Bangun tido nak kena sebtg, lepas makan sebtg, masa melabur nak sebtg, bersembang mesti berbtg2, tu belum campur tgk bola dan aktbt2 sosial lain. Tapi tak cuba tak tau. Dan apa kata kali ni kita cuba beramai2. Kalo reramai baru la semangat sket kot. Dapat kurangkan pun kira ok la. Mende ni pun bukan bole terus mendadak.

Mlm tadi Fulim msg aku, dia tak berkomunikasi lately sebab bapak dia sakit masuk spital sebab sakit water retention. Moga your father cepat sembuh Bro! Our prayers will always be with you and your family. Keep us update with his condition and just call us if you need help or anything, ok Bro.

Lastly, on my way back home that Friday, my wife called and told me that my biras has passed away that evening at hospital K.Terengganu. He was in coma about a week ago due to a car accident. He was a good guy and he will always be remembered. Allah lebih menyayanginya dari kami semua dan semoga rohnya ditempatkan bersama-sama mereka yang beriman. Al Fatihah.

No comments: