Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Tuesday, June 9, 2009

Sotong yang bersalah!!

Kalo ada 10 org customer amik lauk mcm aku aritu, besoknya tokei tu bole keluar BMW 7 series gamaknya!!Huhhh!!

Salam..
Tu ari waktu lunch, aku singgah makan sensorang kat satu warong ni. Warong ni terletak kat satu area tapak gerai kat Desa Pandan. Aku biasa makan kat warong ni. Makanan dia ok-ok aje la. Aku ni tak memilih sgt. Aku ingat nak makan bungkus aje ari tu. So aku amik nasi putih, ayam goreng seketul dgn begedel seketul. Sayur aku amik kacang panjang goreng. Sayur tu dia goreng sekali dengan sotong kecik2. So takkan aku nak asing2kan sotong tu dgn kacang panjang. Aku amik sekali la. Air aku tak beli pasal kat opis belambak air meneral.

Bila kira, akak yang jaga tu dengan muka mcm tgh menyelesaikan masalah matematik NASA terus je kata RM 7.50!! Mak aiii..aku tanya apahal mahal sgt, biasa aku makan situ siap teh o ais je paling mahal RM 5.50. Dia kata pasal aku amik sotong. Abis tu, dah ko masak sekali sayur kacang tu dgn sotong tu sapa suruh!! Apasal ko tak kira sekali dengan minyak masak, bawang, kunyit, garam, lada, yang ko campur sekali dalam sayur tu, bole lagi untung besar!! Last2 tokei dia dtg dan aku pun explain kat dia, dia kira balik dan kata 6 hinggit ajelah. Aku ckp takpe, aku bayar jugak RM 7.50 sbb aku bkn takde duit. Tapi itu last la aku mkn kast situ.

Ha%j$d*h sungguh!! Nak menipu pun agak2 la!! Macamana la bangsa Melayu ni nak maju!! Huhh!!

No comments: