Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Sunday, July 12, 2009

Maikel Jeksen..


Salam..

Dalam masa aku demam ari tu, memacam hal jugak berlaku. Parent aku datang ke KL untuk jenjalan sambil teman adik aku masuk sem 2 kat kolej perubatan Sg. Buloh, aku demam, jadik tak sempat nak booking hotel. So diorang port umah aku je lah. Best gak, time2 demam, mak aku ada umah. lama tak manja dgn mak!! keh keh..love u mom!!

Kemudian Ajak dtg umah. Port umah aku gak. Dia ada reunion bebudak sekolah lama kat KL, kat restoran nelayan Titiwangsa. Kebetulan malam 2-3 ari sebelumnya aku bawak parent ngan adik aku makan kat restoran tu. Tak penah try, saje nak try, makan steambot. Pada aku boleh la. dari 10 bintang aku bagi 5. Nak ulas bebanyak pong, Ajak dah ulas dalam blog dia. Sila masuk ke razakmasoud.blogspot.com.

Kemudian berita paling gempar, Icon Pop dunia, Maikel Jeksen mati. Semua org terkejut. Aku pong. Nak kata aku minat kat dia, tak lah sangat. Cuma akui minat dng sesetengah lagu dia mcm Billie Jean dan yang paling best tarian dia. Sempat gak aku dapatkan DVD dia live in Russia dan Number Ones kat pasar borong dgn Ajak ari tu sebelum dia meninggal. Masa tgk dia punya memorial LIVE kat staples center dalam TV ari tu, rasa sebak ada gak. Tak kiralah apa kontroversi dia pasal kulit dia tu, pada aku tu hak dia dan dia tak kaco org pun. Pasal skandal dia dengan bebudak tu, ntah betul atau tidak dan benda tu pun tak dibuktikan di mahkamah. Cuma pada aku dia ni manusia baik, lagu dia banyak berunsur kemanusiaan dan banyak benda baik yang cuba dia lakukan untuk dunia ni. Dan pada aku la, dia ni LEGEND!! thanks Maikel, u rock my world!! Kat atas ada video klip peberet aku from MJ featuring Chris Tucker, Marlon Brando and manymore!! Enjoy!!

No comments: