Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Sunday, July 12, 2009

Virus kot??

Salam..

3 minggu lepas, teruk aku demam. Tak tau apahal, balik dari JB, Senin pg kerja, mlm sepatutnya ada miting dgn bebudak. Lepas isyak badan terus rasa lain mcm. Badan aku panas, kepala sakit, sah aku demam. Dengan berbekalkan ubat-ubatan di mini farmasi kat umah aku, keadaan makin teruk. Jam 10 mlm, nasib baik bro Fulim ada kat umah dia. Dia tlg bwk aku pg klinik. Teringat aku apahal aku bole demam. Memang skrg ni musim demam, virus dan memacam lagi. Tu tak masuk selsema Babi lagi. Balik JB ari tu, wife dgn anak aku baru baik demam. lepas tu pekena pulak derian 8 rengit sekilo reramai anak beranak!! Perghh!!! tu yang badan panas aje kot menunggu meletop nak demam. Alhamdulillah, skrg aku dah sihat. Bole menaip sket2. Kalo tak, bukak blog pun malas!!

Adios..

No comments: