Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Friday, February 5, 2010

Clash Of The tak berapa Titan sangat la..!!


Salam...

Besok malam Man Utd vs Potsmouth..Satu game yang pastinya mmg Utd akan menang, tapi kali ni aku nak bercakap pasal Arsengal!! Ya!! Arsenal yg sengal tu!! Arsengal akan lawan Chelsea pada Ahad malam, dan buat pertama kalinya, aku akan menyokong Arsengal!! Ya!! Aku akan menyokong Arsengal!

Tapi kenapa?? sebab sekarang semua game dah sama iaitu 24 game semuanya. Aku nak supaya Chelsea kalah. Bila kalah, Man Utd akan top the league dan Arsengal jatuh no 2, Chelsea pulak jatuh no 3. Tapi aku tak perlu risau sebab Arsengal bukanlah saingan sebab minggu depannya pulak Arsengal akan lawan dgn Liberpool dan mereka pasti akan kalah sebab mereka sengal!! Keh keh keh keh!! Hmmmm..What a great week!! See ya at the game!!

No comments: