Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Saturday, October 24, 2009

BLOCKBUSTER!!


Salam..

Besok ada Blockbuster!! Man Utd vs Liverpool!! Main kat Highbury. Torres dgn Gerrard injured. Rooney dengan Fletcher pun injured. Semua tak kompom main besok. Man Utd tgh ompom. Liverpool pulak tgh melalui permulaan paling buruk dalam liga sebab dah 4 kali kalah stret. Skrg diorang berada di tpt ke 8 dan ketinggalan 7 point di belakang Man Utd.

Tapi tu semua tak penting. Yang penting besok kena menang. Aku masih ingat season lepas, aku konpiden Man Utd menang. Siap tgk kat Sunway Lagoon lagi!! Man Utd tgh ompom dgn rekod tanpa kalah beberapa game, Liverpool pulak keadaannya sama mcm skrg, iaitu lemau, main pulak kat Old Trafford. Last2 Liverpool menang 5-2!! Hangin je aku. So aku takkan tertipu lagi. Aku takkan oberkompiden!! Team aku mesti menang. Kalo terpaksa sembunyikan spanar dalam seluar pun takpe!! (Mcm Shaolin Soccer!) Yang penting Man Utd Menang!! GO GO MAN UTD!!

No comments: