Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Sunday, October 4, 2009

Kembali...

Salam...

Kesian blog ni. kalo tgk kat catitan akhir last aku post something ialah pada bulan Julai 2009. Skrg dah bulan Oktober 2009. L/kurang 3 bulan blog ni sepi tanpa apa-apa post. Bukannya apa...blog ni tak salah apa2. Sebenarnya ada sesuatu terjadi dalam idup aku. banyak yg terjadi dalam hidup aku ari tu, menyebabkan tgn aku berat nak menulis dan update sesuatu. Aku harap posting yg ini merupakan permulaan untuk sesuatu yang baru dan positif untuk aku kembali berblogging. InsyaAllah, sikit demi sikit aku akan titipkan usaha dan keringat untuk aku tulis sesuatu dengan lebih kerap.

Terima kasih pada semua yang masih dan ingin membaca sesuatu dari aku. Terima kasih juga pada yang terus memberi semangat dan galakan. Terima kasih semua.

No comments: