Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Tuesday, October 13, 2009

Hijrah..


Salam,

Banyak benda yang aku nak buat kat blog aku ni sebenarnya. Ntah..nampak macam mandom la appearancenya. Bukan itu aje, banyak jugak yg aku nak citer dalam blog aku nih, cuma masa je yang tak membenarkan. Memulalah, aku ingat nak ubah siket kaler blog aku nih, biar nampok best. Lepas tu pulak sikit demi sikit aku nak sambung upload gambor dan citer2 pasal Man Utd dtg Malaysia arituh. Ye lah, diorang dtg bulan Julai, sekarang dah bulan Oktober, apemende pun aku tak update lagi. Takpelah, sikit2 akan aku cuba try test.

Untuk pengetahuan semua, aku akan berhijrah tempat kerja kat Kuching, Sarawak pada 16/10/2009. Aku transfer ke sana dengan tugas baru dan suasana kerja yang baru. Besok aku gerak ke airport Senai tengahari. Mungkin tiba masanya aku bertukar angin dan yang penting aku akan lebih relax di sana. Aku pergi bujang dulu, family menyusul kemudian. Semoga Allah memudahkan perjalanan ku ke sana, Amin. Well, see you guys soon and I promise you, a brand new joetiefa.blogspot.com will emerge soon. God bless us and chow for now.

No comments: