Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Monday, October 26, 2009

Jatuh & Bangun!!

Salam...

Topik hari ni yg cukup hangat, kekalahan Man Utd kpd Liverpool 0-2. Kat mana2 org bercerita. H/phone aku tak abis2 msg masuk, sampai jem h/phone aku. Facebook pulak toksah ckp, PANAS!! berbalas kutukan, makian sesama sendri mempertahankan team masing2 berlaku!! Memang Makan Dalam!! Dah lah luka, lepas tu ditaruk garam, air limau. Tak cukup tu, letak pulak kerengga dgn semut api kat luka tu!! Perggh!!

Aduhh!! Mau makan seminggu nak pulihkan semangat nih!! Tapi kita kena bangun lepas jatuh. Itulah pengajaran dalam hidup. Bukan pasal bola aje, dalam kehidupan pun sama. Jatuh, bangun, jatuh, bangun balik dan terus ke depan. Barulah kita dinamakan org yang belajar dan cekal!! Bila jatuh, sekurang2 nya buat kita tersedar dari lamunan dan mimpi yang melekakan. Ia juga buat kita sedar yang kita ni lemah dan harus sentiasa bersedia hadapi segala kemungkinan, walaupun kemungkinan yang datang tu mungkin pahit untuk diterima.

Aku harus positif, ini bukan kali pertama aku jatuh, aku kena bangun kembali. Saje je aku nak lepas marah aku, dan aku tahu memang aku kena bangun kembali, demi keluarga, demi kehidupan, demi Man Utd, aku akan bangun!!!!! GLORY GLORY MAN UTD AND JOETIEFA!!

No comments: