Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Monday, March 23, 2009

MEMANG!!!


Memang!!


1. Memang aku marah sebab team aku kalah kali kedua berturut-turut. Kalah pulak dengan Fulim, oppss Fulham!! Team yang kali terakhir berjaya kalahkan team aku kat tempat diorang sejak 45 tahun yang lalu. Dan team aku tak pernah kalah 2 times in a row sejak 4 season yang lalu.


2. Memang aku bengang sebab Man Utd die hard haters mcm Ajak dan Karen Mok bersukaria dan kenduri sejak 2 minggu yang lepas celebrate kekalahan team aku. Macam2 diorang ulas..ewwaah, pandai pulak mengulas pasal team aku.. Piiiraaa mabuk!! Tunggu aje lah nanti Arsenal datang ke Old Trafford..time tu bila keranda dibawa, baru bercucuran air mata korang!!


3. Memang aku nak ulas kekalahan teman aku aritu, tapi tiba-tiba aku malas pulak, sebab walau apa pun yang terjadi, aku tetap sayang team aku dan sokong 110% walaupun kalah. Team aku masih top of the league, masih lebih point dan ada 1 game in hand. Mampuslah apa orang nak kata. Falsafah team aku ialah, kami memang suka pressure diri sendri dan bila menang premiere league dengan pressure, barulah fight dan lebih manis! (fight dengan Liverpool SHJ, Arsenal dah keluar dari persaingan pasal tak setarap!!)


4. Memang aku sedih, dan baru nilah aku rasa macam mana agaknya jadik penyokong Arsenal, yang team diorang asyik kalah dengan seri aje memanjang!!! Nasib baik team aku power tak macam team diorang!!!

5. Memang team aku akan jadik CHAMPION, dan aku tak pernah sangsi.


Lastly, tahniah kepada EP yang baru saja menjejakkan diri ke alam perkahwinan, aku bukan MEMANG tak nak datang, cuma tak sempat nak balik aritu. Semoga berbahagia sepanjang hayat.

No comments: