Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Wednesday, February 11, 2009

Assalamualaikum. Selamat malam. Ini adalah merupakan tulisan pertama aku dalam blog aku nih. 1st of all, Alhamdulillah, tercapai juga cita-cita aku untuk menubuhkan blog sendiri nih. Ada jugak aku story dengan wife pasal cita-cita aku nih, wife aku pun bersemangat menyuruh aku start tulis something. Kebetulan pulak malam ni aku free. Boring la pulak duk sensorang. Tu yang start explore menatang blog ni yang mana impian nak buatnya dah masuk 2 bulan lebih dah.

Apa lagi, berbekalkan lampu meja yang agak suram dan suara radio Sinar FM yang berkumandang, aku pun on kompite aku nih. Terima kasih pada Jan dan Fulim yang sentiasa menyokong aku dalam segala hal blogging nih dan yang paling penting, untuk wife aku Queen Lateefa dan anakku yang amat aku rindui, Muhammad Danial Zulkarnain, ayah akan coretkan segala kerinduan ayah untuk mu dalam blog ini, insyallah.

Ok, jumpa lagi kita di lain masa, aku nak repair layout blog aku nih dulu. Jumpa lagi!!!

1 comment:

joetiefa & lateefa said...

Nukilan sayang nie menyentuh hati. Thanks.