Jagged Edge Featuring Ashanti "Ummph In It"

Sejarah Lama.....

Wednesday, February 11, 2009

Tak sihat!!

Entah. Dah 2 minggu aku batuk. Agak teruk gak la. Ni ari siap amik MC lagi. batuk ada kahak lagi tu. ubat batuk sebotol abis dah. ni tadi baru lagi amik sebotol dari klinik. Lepas pegi klinik singgah opis sat. tgk apa yang perlu, lps tu tgk orang tukar air-cond kat opis, kejap aje, lepas tu aku pun balik. On da way balik, tipon jan, dia kata tgh lepak dgn bro Fulim kat Ukay Perdana, tgh cuci keta. Dia kata nak balik A.Setar ptg ni. So selamat memandu ye Bro. Member lagi sorang tu plak kata nak pg KLCC carik idea. Ingat nak join jugak, tp bila pikir balik aku ni tak sihat, kensel ajelah.

Balik umah, on kompite, edit le blog aku ni apa yang patut. Jenuh jugak la. Tapi kira berpekdah la jugak dari membuta aje atas katil. Ye la, lagi la lepas makan ubat batuk, mata layu aje. Ok la. jumpa lagi. Aku nak edit something ni.

1 comment:

joetiefa & lateefa said...

oooo ciannyer... rehat cukup-cukup dan jangan lupa makan ubat. pasal edit lak, nanti biler sayang balik nanti kiter try test edit design blog sayang